Oferta de Feina
Tècnic/a fiscal
Òptim que conegui A3. Català. Bona presència.
Oferta de Feina
Tècnic/a laboral
- Gestió completa del procés de càlcul de nòmina.
- Assessorament i gestió a clients.
- Liquidació d’IRPF.
- Moviments i tramitació d’altes i baixes en Seguretat Social.
- Càlcul de nòmines de personal i control del procés complet d’aquestes.
- Elaboració de quitances, gestió d’incidències de nòmina i càlcul d’IRPF.
- Realització de contractes laborals, altes, baixes, control de pròrrogues i venciment de contractes temporals.
- Gestió de subvencions i bonificacions de Seguretat Social.
- Funcions administratives pròpies del lloc.
- Gestió documental.
- Persona resolutiva, organitzada i amb compromís.
- Domini en A3Nom.
- Residència a Osona i/o zones limítrofes.
- Jornada completa.
- Estabilitat laboral i formació contínua.
- Salari en dependència dels coneixements i experiència aportada.
- Incorporació immediata.
- Entrar a formar part d’una empresa consolidada, professional i en continu creixement.
- Experiència mínima de 3 anys realitzant les tasques pròpies del lloc de treball en assessoria.
- Llicenciatura o Grau en Relacions Laborals, o similar.
- Català: natiu.
- Castellà: natiu.
Oferta de Feina
Tècnic/a Assessor Laboral
Montaner & Asociados (Assessoria / bufet jurídic) amb més de 20 anys d’existència i dedicada a la gestió integral d’empreses i particulars, precisa incorporar, per al seu Departament Laboral en una de les seves oficines ubicada al Vallès Occidental, un/a: Tècnic Assessor Laboral
Que exerceixi les funcions següents:
Administratives:
- Altes, baixes, variacions en la Seguretat Social dels diferents règims, Règim General, RETA, Treballadors de la llar.
- Assignació de grups de cotització.
- Confecció de contractes laborals i registre
- Gestió i control d’IT ‘s i accidents de feina (INSS, COMPTE).
- Tracte amb les mútues d’accident i els serveis de prevenció de riscos laborals.
- Assegurances socials (SILTRA, Casio).
- Tramitar impresos amb la Tresoreria de la Seguretat Social, i amb INSS (pensions i jubilacions).
- Càlcul IRPF. Models 111 i 190.
- Gestió d’embargaments.
- Interpretació i aplicació dels convenis col·lectius.
- Interpretació i aplicació dels diferents tipus d’acomiadaments existents en cada moment.
- Interpretació i aplicació de la normativa legal laboral (tipus de contractes, etc.)
- Preparació i assistència a inspeccions laborals i conciliacions
- Registre retributiu i Plans d’igualtat.
- Confecció de nòmines (unes 400-500 actualment).
Assessorament:
No només busquem una persona que sàpiga executar tasques administratives, sinó que busquem un professional integral, la persona ha d’assessorar els clients sobre qualsevol matèria que tingui a veure amb les relacions laborals i la seva normativa legal.
Requisits:
- Formació: Graduat Social o Grau en Relacions Laborals
- Experiència mínima de 10 anys en assessoria gestoria, coneixedor / a de la dinàmica d’una assessoria petita (5 persones): multitasca, assessorament proper a el client, nòmines personalitzades i convenis diversos.
- Es valorarà (però no determinarà) coneixements en la gestió dels ERTOs (per la situació actual i esperem que puntual que tenim ara).
- Es valorarà que la persona hagi fet servir el programa de nòmines SAGE.
Busquem una persona implicada, orientada a client, organitzada, dinàmica i amb iniciativa, així com autònoma.
S’ofereix:
- Posició estable, indefinit amb període de prova
- Posició de desenvolupament i pla de carrera, tant salarial com professionalment.
- Salari inicial de 25.000 en 12 pagues + comissions en funció de la facturació.
- Horari de dilluns a dijous de 09:00 a 19: 00h (o de 08:00 a 18:00) i divendres de 08:00 a 15:00. Juliol i agost intensiu.
Oferta de Feina
Àrea comptable i fiscal
A GYH Inversión y Control SL necessitem una persona que ja tingui bons coneixements tant comptables com fiscals, per dur a terme i supervisar tot el cicle comptable d’empreses (Pimes, Gran Empreses, Grups d’empreses, ETVE) així com liquidar els impostos d’aquestes empreses (IVA, SII, IS, Comptes anuals).
Ofertes anteriors:
Obrir per veure ofertes anteriors:
Publica la teva oferta de feina
Omple el formulari i ens posarem en contacte per publicar la teva oferta.
El associats compten amb l’opció de sol·licitar que la seva oferta o demanda de treball es publiqui a la Borsa de Treball de l’ACAT de forma totalment gratuïta.
Aquí podeu consultar ofertes de treball dels associats de l’ACAT: